پیش بینی مالی استارت آپ

پیش بینی مالی استارت آپ

پیش‌بینی مالی یعنی پیش‌بینی کلیه هزینه‌ها و درآمدهای استارت‌آپ در آینده که به عنوان یک ابزار تحلیلی در اختیار بنیان‌گذاران و مدیران مالی استارتاپ‌ امکان بررسی عملکرد فعلی و مقایسه آن با عملکرد گذشته را می‌دهد و مانند یک نقشه راه مالی از آن برای پیش‎‌بینی مسیر مالی استارتاپ در آینده استفاده می‌کنند.

دسته بندی های مرتبط

تخمین اندازه بازار

تخمین اندازه بازار

انواع درآمدهای کسب و کار

انواع درآمدهای کسب و کار

انواع هزینه‌های کسب و کار

انواع هزینه‌های کسب و کار

فروش شگفت انگیز

٪۱۰ تخفیف افتتاحیه
تحلیل هزینه‌ها و قیمت‌گذاری محصولات
تحلیل هزینه‌ها و قیمت‌گذاری محصولات
محصول در حال آماده سازی ..!
پکیج سئوی پریمیوم گروه سئوی ندیم آروین مناسب برای انفجار فروش و جلو زدن از رقبا
پکیج سئوی پریمیوم گروه سئوی ندیم آروین مناسب برای انفجار فرو ...
35,000,000 تومان
طراحی وب‌سایت شرکتی استارتاپی با فریم ورک لاراول
طراحی وب‌سایت شرکتی استارتاپی با فریم ورک لاراول
محصول در حال آماده سازی ..!

مطالب و مقالات

پیش‌بینی مالی استارتاپ

پیش‌بینی مالی استارتاپ

پیش‌بینی مالی استارتاپ‌ها شامل تخمین درآمدها، هزینه‌ها و جریان نقدی آینده ا ...

پيش‌بيني مالي به بنیان‌گذاران استارت‌آپ کمک می‌کند که مجموع سرمایه‌ی مورد نیاز برای پیاده‌سازی تا به سود رسیدن استارت‌آپ را اندازه‌گیری نمایند و تخمین بزنند که کسب و کار در زمان سود دهی و در اوج خود چقدر حاشیه‌ی سود دارد. لذا پيش‌بيني مالي به بنیان‌گذاران استارت‌آپ کمک می‌کند تا جذابیت اقتصادی کسب و کار را بررسی کنند چرا که پیش بینی مالی یک کسب و کار در بسیاری از موارد خودش هدف راه‌اندازی می‌باشد و کسب و کارهائی که جذابیت اقتصادی و مالی مناسب را نداشته باشند با این خطر مواجه هستند که سرمایه‌گذاران علاقه‌ای به سرمایه‌گذاری در آنها نشان ندهند و از طرفی کارکنان و هم بنیان‌گذاران در صورت عدم کفایت مالی با استارت‌آپ همراه نخواهند شد و چه بسا ایده استارت‌آپی هیچ وقت به مرحله پیاده‌سازی نرسد. فایل پیش‌بینی مالی استارت‌آپ را در یک نگاه کلان می‌توان بصورت ساختاربندی اطلاعات اولیه و فرضیات مدل و جمع‌آوری و ثبت داده‌های مالی طرح کسب و کار در نظر گرفت. گام‌های عملیاتی طراحی یک فایل پیش‌بینی مالی شامل طراحی ساختار ورودی‌های مدل مالی، استراتژی و محاسبه‌ی نرخ‌های رشد در بخش‌های مختلف، پیش‌بینی تمامی هزینه‌های ثابت و متغیر، پیش‌بینی جریان‌های فروش و درآمدی، پیش‌بینی سود، زیان و جریانات نقدی، پیش‌بینی شاخص‌های کلیدی، تخمین میزان سرمایه و زمان اتمام آن، تحلیل حساسیت و نمودارها و گراف‌ها می‌باشد. در این بخش از وب‌سایت ندیم آروین با ساختاربندی مالی کسب و کار از جمله انواع هزینه‌های کسب و کار، انواع درآمدهای کسب و کار، تخمین اندازه بازار به منظور پیش‌بینی مالی و آینده مالی استارت‌آپ آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید

موفقیت در کسب و کار رویایی است که به واقعیت تبدیل می‌شود، اگر به آن عشق بورزید و با انگیزه به آن بپردازید. تنها راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، پیوستگی و تلاش مستمر است. رویای یک کسب و کار چشم اندازی در ذهن، اشتیاقی در قلب و استقامتی برای حرکت کردن در شما ایجاد می‌کند. کافیست سدهای ذهنی خود را بشکنید و از دیوارهای قطور عادت و یکنواختی عبور کنید، آنگاه می‌توانید در دریای زلال موفقیت تنی به آب بزنید. یا لطیف

انصراف
کلیه حقوق وب سایت برای ندیم آروین محفوظ است
لوگوی ندیم آروین