شاخص‌های کلیدی عملکرد استارت آپ

شاخص‌های کلیدی عملکرد استارت آپ

شاخص‌های کلیدی عملکرد یاKPI معیارهایی هستند در حوزه‌هائی نظیر: عملکرد مالی، عملکرد فروش، متوسط درآمد، عملکرد مرتبط با محصول، عملکرد مرتبط با کاربر، شاخص هزینه‌ی جذب مشتری، ارزش طول عمر مشتری، رشد ماهانه، که ارزیابی و کنترل دقیق آنها موقعیت کسب و کار را نسبت به بازار و اهداف سازمان تعیین می‌کند.

دسته بندی های مرتبط

پیاده‌سازی شاخص‌های کلیدی عملکرد

پیاده‌سازی شاخص‌های کلیدی عملکرد

تدوین شاخص‌های کلیدی عملکرد

تدوین شاخص‌های کلیدی عملکرد

انواع شاخص‌های کلیدی عملکرد

انواع شاخص‌های کلیدی عملکرد

فروش شگفت انگیز

٪۱۰ تخفیف افتتاحیه
تحلیل هزینه‌ها و قیمت‌گذاری محصولات
تحلیل هزینه‌ها و قیمت‌گذاری محصولات
محصول در حال آماده سازی ..!
پکیج سئوی پریمیوم گروه سئوی ندیم آروین مناسب برای انفجار فروش و جلو زدن از رقبا
پکیج سئوی پریمیوم گروه سئوی ندیم آروین مناسب برای انفجار فرو ...
35,000,000 تومان
طراحی وب‌سایت شرکتی استارتاپی با فریم ورک لاراول
طراحی وب‌سایت شرکتی استارتاپی با فریم ورک لاراول
محصول در حال آماده سازی ..!

مطالب و مقالات

انواع شاخص‌های کلیدی عملکرد در استارتاپ

انواع شاخص‌های کلیدی عملکرد در استارتاپ

شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPIs) ابزارهای اندازه‌گیری برای ارزیابی پیشرفت در دس ...

مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی عملکرد استارتاپ

مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی عملکرد استارتاپ

شاخص‌های کلیدی عملکرد استارتاپ‌ها شامل معیارهایی مانند نرخ رشد مشتری، نرخ ت ...

شاخص‌های کلیدی عملکرد یاKPI معیارهایی هستند که می‌توانید به کمک آنها موفقیت و احتمال رسیدن به اهداف استارت‌آپ را اندازه بگیرید، ارزیابی و کنترل دقیق شاخص‌های کلیدی عملکرد استارت‌آپ و کارآفرینی در حوزه‌های مختلف چه در مرحله‌ی پیاده‌سازی کسب و کار باشد و چه پس از بهره‌برداری از آن موجب می‌شود که بنیان‌گذار نبض کسب و کار خود را گرفته باشد و با این کار از یک سو نقاط ضعف کسب و کار خود را بشناسد و از آسیب‌های احتمالی قبل از وقوع مطلع گردد و بتواند راهی برای پیشگیری از آنها پیدا کند و از دیگر سو بتواند نقاط قوت کسب و کار خود را بشناسد و در درجه‌ی اول در حفظ آنها بکوشد و سپس به دنبال ارتقا و رشد آنها باشد. شاخص‌های کلیدی عملکرد انواع بسیاری دارند و طراحی و پیاده‌سازی همه آنها همزمان مناسب نمی‌باشند. بنابراین تعریف کردن یک شاخص کلیدی عملکرد ممکن است کار پیچیده‌¬ای به نظر برسد، که برای سادگی و قابل فهم بودن طراحی آن می‌توان با یک هدف راهبردی استارت‌آپ شروع نمود و سپس اقدام‌هائی که برای رسیدن به آن هدف بایستی انجام گیرد را لیست نموده و برای هریک از آنها یکKPI تعیین کنید. همچنین می‌توان در حوزه‌های مختلف شاخص‌های کلیدی عملکرد تعریف نمائید که از آنجمله می‌توان به ارزیابی شاخص‌های عملکرد پیاده‌سازی که می‌تواند تأخر و پس‌افتادگی از پروژه و یا تقدم و پیش‌افتادگی آنرا مشخص کند. کنترل شاخص‌های کلیدی عملکرد مالی که تصویر روشنی از درآمدها و هزینه‌های کسب و کار به صاحبان و مدیران آن می‌دهد و آنها بخوبی می‌توانند مقدار سرمایه استارت‌آپی و مدت زمان اتمام آنرا تخمین بزنند. شاخص‌های کلیدی عملکرد مرتبط با محصول و مرتبط با کاربر که به ترتیب سیستم‌های کنترل و مدیریت محصول و مشتریان را فراهم می‌سازد.

بیشتر بخوانید

موفقیت در کسب و کار رویایی است که به واقعیت تبدیل می‌شود، اگر به آن عشق بورزید و با انگیزه به آن بپردازید. تنها راه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، پیوستگی و تلاش مستمر است. رویای یک کسب و کار چشم اندازی در ذهن، اشتیاقی در قلب و استقامتی برای حرکت کردن در شما ایجاد می‌کند. کافیست سدهای ذهنی خود را بشکنید و از دیوارهای قطور عادت و یکنواختی عبور کنید، آنگاه می‌توانید در دریای زلال موفقیت تنی به آب بزنید. یا لطیف

انصراف
کلیه حقوق وب سایت برای ندیم آروین محفوظ است
لوگوی ندیم آروین